EL MANEIG DURANT EL PERÍODE DE
L’IMPRESSIÓ
     QUÈ HEM DE FER QUAN
REBEM EL CADELL?
L’hem de col·locar en un petit
corralet d’uns 16 m2 d’on no
pugui  sortir.
Acompanyat de 3 a 6 xais.
Ha de tenir un raconet per
quan es vulgui aïllar i a on se li
posarà el menjar.
L’abeurador ha de ser el
mateix que el dels xais.