 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QUÈ HEM DE FER QUAN
|
|
|
REBEM
EL CADELL?
|
|
|
| • |
L’hem de
col·locar en un petit
|
|
corralet d’uns 16
m2 d’on no
|
|
pugui sortir.
|
|
|
| • |
Acompanyat de 3 a
6 xais.
|
|
|
| • |
Ha de tenir un
raconet per
|
|
quan es vulgui
aïllar i a on se li
|
|
posarà el menjar.
|
|
|
| • |
L’abeurador ha de
ser el
|
|
mateix que el
dels xais.
|
|